GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Merre vannak a szaküzleteik?
Jelenleg egy üzlettel rendelkezünk, ahol Ön személyesen is megtekintheti termékeinket, tanácsokat, ötleteket kaphat kollégáinktól, vagy egy esetleges hiba esetén segítséget kérhet.

ÜZLETÜNK ELÉRHETŐSÉGE:

Dunakeszi AUCHAN       06 70 773 3114

Milyen termékeket találok az oldalon?
Kínálatunkban rádió távirányítású modellek, makettek, 3D Puzzle, technikai játékok és ezek kiegészítőit találod meg. Ezen termékek megvásárolhatók szaküzleteinkben, illetve a webáruházon keresztül megrendelhetőek, ugyanakkor fenntartjuk a jogot, hogy az szaküzletek és a webáruház árai eltérőek legyenek. Az internetes árak csak és kizárólag a webáruházban leadott megrendelésekre érvényesek.

Hogy tudok rendelést leadni?
Rendelést csak a webáruházon keresztül lehet ladni. Telefonon nem fogadunk el megrendelést.

Honnan tudom hogy adott termékből van-e raktáron?
A webáruházunk nem mutat készletet, a megrendelés beérkezését visszaigazoljuk. Készlettel kapcsolatban telefonon is érdeklődhetsz ügyfélszolgálatunkon.

Hogyan használhatom az oldalt?
Az oldalon található termékek böngészéséhez nem szükséges regisztráció. Vásárlás csak regisztráció után lehetséges

Hogyan vásárolhatok az oldalon?
1. Első lépés mindenképp a regisztráció, ahol pár adatot meg kell adni a vásárlás menetéhez.
2. A sikeres regisztráció után be kell jelentkezni az oldalra.
3. A sikeres belépés után ki kell választani a kívánt terméket, majd kosárba rakni és meg kell határozni a mennyiséget.
4. Ha meghatároztuk a vásárolandó termékeket, akkor a "Pénztár" gombra kattintva folytassuk a vásárlást.
5. Válasszon szállítási módot (bruttó 30 000 Ft vásárlás felett a szállítás költségét mi álljuk)
6. Lehetőség van a megrendeléshez megjegyzést írni, amit szintén itt tehet meg.
7. A vásárlási feltételek elfogadása után lehet véglegesíteni a rendelést, amelyről egy megerősítő e-mailt is küldünk.
8. A rendelés után e-mailban vagy telefonon visszaigazoljuk a szállítási határidőt, rendelése ekkor kerül feldolgozásra, a megbízást ekkor vállaljuk el.
9. Személyes átvétel esetén telefonos időpont egyeztetés szükséges.

Mennyibe kerül a szállítási díj?
Ha a vásárlás összege eléri a bruttó 30 000 Ft összértéket, akkor a szállítás költségét teljes mértékben mi álljuk, 30 000 Ft vásárlás alatt a szállítási költség a vevőt terheli, amely 1500 Ft-al növeli meg a rendelés összegét. A szállítási díj magyarországi cím esetén érvényes.

Mennyi idő alatt kapom meg a terméket?
Ha a rendelt termék megtalálható a raktárunkban, akkor a szállítási folyamat azonnal elkezdődik és a visszaigazolás után kb. 24-48 órán belül meg is érkezik. A raktáron nem lévő termékek a lehető leggyorsabban jutnak el a vásárlóhoz, tartós hiány esetén kollégáink felveszik Veled a kapcsolatot, és helyettesítő terméket ajánlanak.

Milyen költség terheli még a termékek árát?
Az oldalon található termékek árai már tartalmazzák a 27%-os Áfát, más adó típusú vagy csomagolási költség már nem terheli a vásárlót.

Ki és mikor kézbesíti a csomagot?
Webáruházunk megrendeléseit a DPD Hungária Kft teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Személyes átvételre van-e lehetőség?
Telefonos egyeztetés után a megrendelését személyesen is átveheti szaküzletünkben. Itt lehetőség van a megrendelt termékeket megnézni, valamint az itt átvett termékeket szállítási költség sem terheli. Tájékoztatunk azonban, hogy a megrendelt terméket 5 napig tartjuk fenn.

Mikor kell kifizetnem a csomagot?
Több féle fizetési lehetőség van: előreutalással, ilyenkor a szállítási díj is alacsonyabb, a csomag átvételekor a futárnak, illetve személyes átvételnél. A számlát a csomag tartalmazza.

Sérült a csomag, mit tegyek?
Kérünk a csomagot kézbesítéskor a futár előtt  vizsgáld meg és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Hogyan tudok átutalással fizetni?
Jelenleg csak az előreutalás működik. A megrendelés alapján elkészítjük a számlát, amit emialba eljuttatunk a vevőnek. Utalásnál a számlaszámot kérjük a megjegyzésben feltüntetni. Amint az utalás megérkezik a számlánkra, a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Ebben az esetben a szállítási költség csak 1 000 Ft (30 000 Ft alatti vásárlás esetén)

Milyen garancia vonatkozik a termékekre?
A távirányítású modellek, nem tartoznak a tartós fogyasztási cikkek közé, ezért a garancia is eltérő. Garanciát adunk minden termékre (kivétel modellek) az átadástól számított 6 hónapig, kivéve ha a gyártó ennél hosszabb idejű garanciával hozza forgalomba termékét Magyarországon. Termékeink esetében a számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk. Minden termék mellé a gyártó/nagykereskedő által biztosított termékinformációs anyagot szállítjuk. Garanciát csak rendeltetésszerű használat esetén (azon termékeknél, melynél a rendeltetésszerű használat feltételezhető) tudunk elfogadni a jogszabályoknak megfelelő feltételek alapján. Ilyen termékek pl: akkumulátortöltő, távirányító, szabályzó stb. A külföldi garanciális termékek meghibásodása esetén az árut minden esetben a gyártó cégnek küldjük bevizsgálásra, hogy megállapítsa a hiba, vagy a meghibásodás okát. Ha a gyártó megállapítja, hogy a terméket nem rendeltetésszerűen használták vagy megbontották, akkor a gyártó szerviz költségeit a vevőnek kell megfizetnie. A garanciát minden esetben a hivatalos magyarországi forgalmazó bírálja el.

Hol találom az ügyélszolgálat elérhetőségét?
Az oldal fejlécében, a "WEBSHOP/ELÉRHETŐSÉGEK" alatt megtalálod a telefonszámot és az email címet is

Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?
A rendelés teljesítése teljesen automatizált, azonban előfordulhat, hogy a termékekkel vagy a szállítással kapcsolatban kommunikálnunk kell veled, aminek elsődleges formája az e-mail, azonban kiszállításkor a futár telefonon kereshet.


Külföldre is tudok rendelni?
Külföldre csak előreutalással tudunk csomagot küldeni, ílyen esetben előbb érdeklődj a szállítási költségekről.

Hogy van a nyitvatartás?

A Dunakeszi Auchanban található boltunk H-Sz 9-20 óra közt és Vasárnap 10-18 közt tart nyitva.

 Ügyfélszolgálatunk hétköznap 9-17 óráig elérhető telefonon +36-70-341-0204

Ön itt van: Home GYIK